دوستان به جای 09357795285 شماره جدید 09217354724 رو بگیرید

دوستان به جای 09357795285 شماره جدید 09217354724 رو بگیرید

مقاله دانشجویی

طراحی سایت


مقاله دانشجویی
 
تحقیق پروزه ومفالات دانشجویی
Yahoo Status by RoozGozar.com

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, توسط aryan

 

واژه نامه فارسی به فارسی حقوقی

 

» حجم: 3.79 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 9 دقیقه و 28 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: PDF
» تعداد صفحات: 33

 

 
دانلود

 

 

واژه نامه انگلیسی-انگلیسی حقوق

» حجم: 1.78 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 4 دقیقه و 25 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: PDF
» تعداد صفحات: 187

 

دانلود
 
 
 

جرایم سایبری از دیدگاه حقوقی

 

در باب ادلة الکترونیک، آگاهی و علاقه وکلاء و بازرسان روز به روز افزایش می یابد. اهمیت این رشته برای دعاوی حقوقی و در این کتاب (EMD) پی جویی های دولتی رو به افزایش است . یک چارچوب فنی برای درک نحوه کشف رسانه های الکترونیکی ارایه شده است . امیدوارم خوانندگان به اهمیت بالقوة کشف رسانه های الکترونیکی واقف شده باشند . فناوری زیربنایی به سرعت در حال تغییر بوده و قانون سعی دارد خود را با آن همگام سازد. این کتاب محدوده هایی را که در حال حاضر از لحاظ فنی در رابطه با کشف ادلة الکترونیک وجود دار د، بررسی نموده است . با این وجود، به این پرسش پاسخ نمی دهد که طرف دعوی طبق فرایند کشف، برای برآوردن الزامات و وظایف قانونی خود باید تا چه حد پیش رود؟ آیا باید یک کارشناس فنی استخدام نماید تا به وی در جستجوی ادلة الکترونیک کمک کند؟ آیا می توان اسناد حذف شده را دوباره احیاء کرد؟ برای بازیابی اسناد حذف شده باید تا کجا پیش رود؟ و دست آخر اینکه تا چه زمانی جهت بازبینی نسخه های پشتیبان خود به عقب برگردد؟ برای پاسخ به این سؤالات، باید منتظر ماند تا دادگاه ها یا قانونگزاران فرصت کافی بدست آورند و خود را به پای فناوری ها و فعالیت های جدید شغلی برسانند . چالش موجود میان نیاز طرف خواستار دسترسی به اطلاعات مربوطه جهت اثبات ادعای خود و مسئولیت تحمیلی بر ارایه دهنده، توازنی عادلانه ایجاد م یکند.
حق تکثیر: آزاد

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» توسط: Molla nasredin در تاریخ ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
» حجم: 1.9 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 4 دقیقه و 44 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: ZIP

 

 

دانلود

 

 

پول شویی

 

حجم: 152.58 کیلوبایت؛ زمان لازم برای دریافت 22.32 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: RAR

 

دانلود

 

 

حقوق بین الملل خصوصی

حقوق بین الملل خصوصی

ازآنجائیکه توسعه روزافزون روابط بین دولت ها و افراد و همچنین روابط افراد با یکدیگر در زندگی بین المللی، باعث گردیده تا دولت ها برای رفع نیازهای خود، قوانین و مقرراتی متناسب با نیازهای جوامع خود تصویب نمایند. اگرچه موضوعات حقوق بین الملل خصوصی در نظام حقوقی ایران ، سابقه طولانی دارند و در قانون مدنی پیش بینی شده اند، اما متأسفانه برخی از مقررات آن با نیازهای فعلی همخوانی نداشته و ضرورت اصلاح و مطابقت آنها با مسائل روز مشاهده می گردد. در برخی از کشورها، راجع به موضوعات حقوق بین الملل خصوصی، مقررات و قوانین مدون مستقلی وجود دارد که این قضیه در نظام حقوقی ایران وجود نداشته و شاید قوانین کنونی ایران پیرامون موضوعات حقوق بین الملل خصوصی ، پاسخگوی نیازهای فعلی نباشد و نیاز به اصلاح قوانین موجود توسط قانونگذار می باشد. با توجه به آنکه هدف اصلی از گنجاندن درس حقوق بین الملل خصوصی در برنامه آموزشی رشته حقوق و علوم سیاسی، آشنا ساختن دانشجویان با مسائل مطروحه در زمینه روابط افراد در زندگی بین المللی است، لذا موضوعات این کتاب براساس سرفصل های تعیین شده توسط شورایعالی برنامه ریزی وزارت علوم و آموزش عالی به قرار زیر می باشد: کلیات حقوق بین الملل خصوصی ، تابعیت ، اقامتگاه و وضعیت اشخاص حقیقی و حقوقی بیگانگان. امید است که این اثر بتواند مفید فایده قرار گیرد
حق تکثیر: ناشر : پارس بوک

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» توسط: Molla nasredin در تاریخ ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
» حجم: 1.44 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 3 دقیقه و 35 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: ZIP

 

 

 

دانلود

 

 

قوانین حقوقی ازدواج

 

قوانین حقوقی ازدواج

ازدواج امری مقدس در شرع اسلامی است در روایات این سنت پیامبر اعظم(ص) به عنوان معیاری که پیروان ایشان را از غیر تمییز می دهد، شناخته شده است. حقوق ایران برگرفته از فقه امامیه و به تأثیر از آن اهتمامی جدی در این امر داشته و قواعد فراوان دقیقی را وضع کرده است. از خواستگاری، نامزدی، شرایط و موانع ازدواج گرفته تا آثار این امر مقدس و موارد مختلف انحلال این عقد به تفکیک و تفسیر در حقوق ایران بررسی شده است.
حق تکثیر: آزاد

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» توسط: Mirkhodaie در تاریخ ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
» حجم: 0.27 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 39.88 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: ZIP

 

 

دانلود

 

 

مسئله خاورمیانه عربی در سازمان ملل متحد

 

 

 

دانشکده حقوق دانشگاه تهران

بیوگرافی نویسنده: منوچهر گنجی در سال 1309 در تهران متولد شد. پس از انجام تحصیلات ابتدائى و متوسطه وارد دانشکده حقوق تهران شد و در رشته‏ حقوق قضائى لیسانس گرفت و سپس براى ادامه تحصیلات عازم فرانسه شد و دوره‏ دکتراى حقوق دولتى را ظرف 5 سال با رتبه‏ ممتاز به پایان رسانید و چندى هم در انگلستان به مطالعه و تحقیق پرداخت و به ایران بازگشت و با سمت دانشیارى در دانشکده حقوق به تدریس پرداخت. علاوه بر تدریس در جمعیت ایرانى طرفدار سازمان ملل که ریاست آن با دکتر احمد متین دفترى بود، به کار اشتغال ورزید و ریاست دبیرخانه آنجا را عهده‏ دار شد. وى در سال 1345 به مقام استادى ارتقاء یافت و سرانجام در سال 1348 به ریاست دانشکده حقوق و علوم سیاسى منصوب گردید.
منوچهر گنجى در سال 1355 در آخرین ترمیم کابینه‏ امیرعباس هویدا به وزارت آموزش و پرورش تعیین گردید. پس از سقوط کابینه‏ امیرعباس هویدا، دکتر جمشید آموزگار نخست ‏وزیر، منوچهر گنجى را براى عضویت کابینه انتخاب نمود و دو سمت در کابینه به وى تفویض کرد، هم وزیر آموزش و پرورش شد و هم سرپرست وزارت علوم و آموزش عالى. وى در این سمت در سطح رؤساى دانشگاهها تغییرات عمده ‏اى داد و تمام رؤساى دانشگاه ها را تغییر داد و جوانان تحصیلکرده را براى این شغل مهم فرهنگى انتخاب نمود.
دکتر منوچهر گنجى در شهریور 1357 در کابینه مهندس جعفر شریف‏ امامى وزیر آموزش و پرورش بود. پس از سقوط کابینه از دولت خارج شد و به خارج از کشور سفر نمود.
وی در سال 1358 سازمان درفش کاویانی را در خارج از کشور بنیان نهاد و رادیویی نیز به همین نام راه اندازی کرد که به یکی از پایگاه های مهم اپوزیسیون خارج از کشور در سال های دهه 60 و 70 مبدل گردید. وی در سال 1360 کمیته بین المللی دفاع از حقوق بشر در ایران را تأسیس کرد و در سال 1362 دکترای افتخاری حقوق از دانشگاه نیویورک را اخذ نمود.
حق تکثیر: اثر قدیمی و فاقد ارزش مادی برای نویسنده است.

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» توسط: persianking در تاریخ ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
» حجم: 1.25 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 3 دقیقه و 7 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: PDF

دانلود

 

 

 

بانک جامع واژگان حقوقی

بانک جامع واژگان حقوقی

گردآوری: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
www.ghaemiyeh.com
گرد آوری مطالب از کلیه سایت های حقوقی و قضائی ایران صورت گرفته است.

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» توسط: voice در تاریخ ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
» حجم: 4.59 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 11 دقیقه و 27 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: PDF

 

 

 

 

 

دانلود
 

راهنمای عملی تنظیم دادخواستهای حقوقی

 
 
نویسنده: مهاونت آموزش قوه قضاییه

راهنمای تنظیم فرمهای دادگستری
حق تکثیر: قوه قضاییه

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» توسط: hassanx در تاریخ ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
» حجم: 2.99 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 7 دقیقه و 28 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: PDF
» تعداد صفحات: 348

 

 

دانلود

 

 

 


.: Weblog Themes By Pichak :.


----------------- --------------------------

صفحه قبل 1 صفحه بعد

  • اس ام اس عاشقانه
  • گوگل رنک